Hans Christensen ramlet baklengs inn i UX-verdenen via en stilling i nå nedlagte Teston, hvor han ble fascinert av viktigheten av kvalitativ innsikt i alle aspekter. Med et brennende ønske om å gjøre brukerinnsikt tilgjengelig for alle, startet han og medgründere Testflow i desember 2021.
Testflow er en selvbetjent plattform for digital brukertesting. Målet er å forenkle og effektivisere hvordan bedrifter får tilgang til ekte brukerinnsikt fra sin målgruppe.
Resultatet? Testflow har fått fra å være en startup til å bli en pålitelig leverandør av et verktøy for brukerinnsikt for noen av Norges største digitale tjenester, inkludert Tryg, Vipps, Helsenorge.no og NRK!
Testflow har vist at det går an å bygge et bærekraftig selskap uten ekstern finansiering. På Volum skal Hans dele innsikt og erfaringer fra en hverdag preget av innovasjon, samarbeid og konstant læring.
Vi gleder oss!